برای مشاهده اطلاعات این بخش به مدیریت ماژول رفته و فیلتر موقعیت را روی "offcanvas" قرار دهید

ویژه

یک گفتار درست، ابزاری توانمند است.(مارک تواین) ...

tb1

سمینار رایگان اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاعات تماس جهت رزور و کسب اطلاعات بیشتر ارسال عدد 6 به 300026125945

توضیح

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید راز موفقیت در شبکه‌های اجتماعی و کسب درآمد هر روز بیشتر از روز قبل را از این طریق تجربه کنید؛ پس این مطلب را از دست ندهید؟

چرا برخی از افراد حتی در شرایط بحرانی هم موفق‌تر هستند؟

آیا می دانید الگوریتم هایی برای شناخت پیش دستانه ی آینده وجود دارد؟ ما به شما روشهایی را نشان خواهیم داد که امروز فرصت و تهدیدهای آینده را شناسایی کنید. شاید کاربردی ترین امکان و مهارت برای همه ما، شناسایی پیش دستانه ی فرصت ها و تهدیدهای فرا رو باشد.

به راستی! اگر روش، رویکرد یا مهارتی بتواند پیش از وقوع سونامی‌های تغییرات ما را آگاه سازد، آینده‌ی ما بهتر رقم خواهد خورد؟

این گفته به معنای آن است که پیش از وقوع تغییرات، عوامل، نشانه‌ها و نشانک هایی از آن تغییر در محیط وجود دارد.فهم این نشانک ها به معنای شناخت پیش دستانه ی آینده و آماده شدن برای رویارویی  با آن و حتی بهره گیری از فرصت ها تهدیدهای برآمده از آن تغییر است. نشانک های ضعیف را ” روندهای نوزاد” می نامند؛ رویدادهایی که در حال حاضر و درست در زمانی که باید دست به اقدامی زد، اطلاعات ناقصی از آن داریم و اغلب در نقاط کور ذهنی افراد، پنهان می مانند. در اینجا من شما را با شغلی رو به رشد و سرشار از درآمد آشنا می کنم ، شغلی که حتی در شرایط بحران اقتصادی به جای روبرو شدن با مشکلات درآمد آن نه تنها کم نمی شود بلکه احتمال افزایش آن در سطح بالایی وجود دارد .

امروزه کمتر کسی را پیدا میکنید که رویای اینفلوئنسر شدن و درآمدهای چند ده میلیونی روزانه را در سر نداشته باشد .یکی از دلایل اصلی رشد سریع اینفلوئنسر مارکتینگ در همه دنیا و از جمله فضای بازاریابی ایران مشخصا به دلیل تغییر رفتار خرید مردم در طول چند سال اخیر است. این تغییرات باعث ایجاد کسب و کاری پر سود شد . کسب و کار اینفلوئنسر ، انواع اینفلوئنسرها بسته به پارامترهای گوناگون بسیار متنوع است و صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه در ایران، همانند تمام دنیا نیز به یک ترند حوزه دیجیتال مارکتینگ بدل شده است. آمارها نشان می‌دهند که تا سال ۲۰۲۱ نرخ بازگشت سرمایه در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ به بالای ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید که این نکته خود نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این موضوع در صنعت تبلیغات دیجیتال است.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی فعالان حوزه تبلیغات آنلاین و بازاریابان دیجیتال ماندن در بازار همیشه در حال تغییر فضای دیجیتال است. هرچند در سال‌های اخیر می‌توان بهتر پیش‌بینی کرد که ترند تبلیغات آنلاین چه خواهد بود اما حقیقت این است که با توجه به ظهور ابزارها و رسانه‌های جدید، امکان تشخیص زودهنگام تغییرات کار سختی است.

تغییرات در فضای دیجیتال در سال‌های اخیر توانسته است کل کسب‌و‌کار تبلیغات آنلاین را به چالش بکشد.

اما بر اساس داده‌های گذشته امکان پیش‌بینی برخی از ترندهای بازار دیجیتال وجود دارد. چیزی که اکثر فعالان این حوزه به آن اطمینان دارند این است که تبلیغات آنلاین به این زودی‌ها اشباع نمی‌شود و همچنان به شدت در حال رشد و توسعه است. براساس آمار و ارقام موسسه استاتیسا Statisa، کل درآمد تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش‌از ۲۲۷ میلیارد دلار خواهد بود. این رقم در سال ۲۰۱۵ در حدود ۱۶۸ میلیون دلار آمریکا بوده است.طبق پیش‌بینی‌های انجام شده میزان کل درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین تا سال ۲۰۲۱ چیزی در حدود ۳۳۲ میلیارد دلار خواهد بود و این یعنی نزدیک به ۴۶ درصد رشد در چهار سال آتی. اما حوزه‌ تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال‌های آینده احتمالاً رشد غیر مستقیم سریع‌تری نسبت به دیگر حوزه‌ها خواهد داشت و این خبر خوبی برای اینفلوئنسرها خواهد بود.

تبلیغات دیجیتال را این روزها بیشتر از هر نوع تبلیغات دیگر می‌‌بینید؟

این حس‌تان احتمالاً درست است طبق پیش‌بینی‌ها تا سال ۲۰۲۱ ، تبلیغات دیجیتال بیش از نیمی از تبلیغات را شامل می‌شود و دیگر خبری از تبلیغات سنتی نیست.به نظر شما وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود، پول درکجا جریان پیدا می‌کند؟ اگر برای سفارش تبلیغ، هر نوع قالب سنتی رسانه یعنی (تلویزیون، روزنامه، رادیو یا مجله را انتخاب کردید) متاسفانه باید بگوییم که در گذشته زندگی می‌کنید. موسسه «زنیت» (Zenith Media) که روند تبلیغات در طی ۱۱ سال گذشته را بررسی کرده، به وضوح پیش بینی می‌کند: «چند سال دیگر، هزینه‌های تبلیغات دیجیتال ۵۲ درصد کل هزینه‌هایی که صرف تبلیغات می‌شود را به خود اختصاص خواهد داد.»

تبلیغات دیجیتال جلوتر از تبلیغات تلویزیونی:

سایت Statista آمارهای به دست آمده را به شکل نمودار برای ما توضیح داده تا به خوبی بفهمیم که در دوران تبلیغات دیجیتال زندگی می‌کنیم. ۵۲ درصد صاحبان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند سرمایه‌ای که برای تبلیغات کنار گذاشته‌اند را در تبلیغات دیجیتال خرج کنند. سهم تلویزیون در این آمار فقط ۲۷ درصد بوده و با فاصله زیادی نسبت به تبلیغات دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد. پس از تلویزیون، اوضاع اسفناک‌تر هم می‌شود. رتبه سوم به تبلیغات در فضای باز یا همان بیلبوردها تعلق دارد (فقط ۷ درصد). این بدان معناست که صاحبان کسب‌وکار برای بیلبوردهای تبلیغاتی بیشتر از روزنامه‌ها (۶ درصد)،رادیو (۵ درصد) یا مجلات (۳ درصد) هزینه خواهند کرد.

 

این روزها درصد زیادی از مردم در طول روز دائما سرشان در شبکه های اجتماعی و جستجو در اینترنت است و گاهی برای خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمات، وب و شبکه‌های اجتماعی را بارها جستجو میکنند تا ببینند نظر مشتریانی که این محصول را خریده اند و استفاده کرده اند چیست .حالا فرض کنید که دیدشان نسبت به توصیه‌های کسانی که دوست‌شان دارند و به نوعی آن‌ها را قبول دارند و تحت تاثیر حرف‌های آن‌ها هستند چه قدر می تواند در خرید و استفاده از یک محصولی تاثیر گذار باشد .در بیشترموارد زمانی که پیشنهادی برای خرید محصول،دیدن فیلم یا توصیه‌ای برای سفر یا … دریافت می‌کنیم حتی به صورت ناخودآگاه بیشتراز این‌که به حرف متخصصان گوش کنیم، به توصیه دوستان مان و یاکسانی که جزو الگوهای ما هستند و دوست شان داریم گوش میکنیم و اعتماد می‌کنیم و این دقیقا مساله‌ای است که اینفلوئنسرها را قدرتمند می‌کند.

در حال حاضر در فضای مجازی افرادی وجود دارند که در میان سایر کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. (این محبوبیت از جنس محبوبیت سلبریتی‌ها نیست.) محبوبیت این افراد که اینفلوئنسر نامیده می‌شوند از صداقت و تجاربشان نشا ت می‌گیرد. آن‌ها دارای طرفداران زیاد و وفاداری هستند که مدام در حال پیگیری و حمایت از آن‌ها می‌باشند. به همین دلیل نوع جدیدی از بازاریابی به نام اینفلوئنسر مارکتینگ(بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار) در فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

اینفلوئنسر مارکتینگ توانسته است بسیاری از کسب و کارها را متحول کند و ادبیات جدیدی را به فضای کسب و کار وارد کند. به همین سبب بسیاری از افراد فعالیت‌های خود را مبنی بر تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر آغاز کرده‌اند اما در این مسیر نتوانسته‌اند موفقیت چشمگیری را بدست بیاورند. دلیل عدم موفقیت این افراد به استراتژی و روشی که مورد استفاده قرار داده‌اند باز می‌گردد.

استراژیهایی مانند:

  • انتخاب موقعیت
  • انتخاب شبکه اجتماعی مناسب ( در کدام شبکه اجتماعی فعالیت کنیم ؟)
  • وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی؟
  • تولید محتوای مناسب.

این روزها همه به نوعی در حال تولید محتوا هستند ،خانمی خانه‌دار هر روز توی اینستاگرام عکس غذاهایی که درست میکنه و سفره ای که میچینه رو منتشر میکنه و یه کپشن مینویسه و دستور پخت غذاهاش رو به فالوورهاش یاد میده ، پسر بچه‌ی ۱۴-۱۵ ساله ای که عشق موسیقی رپ داره درباره‌ی گروه‌ها و خواننده های رپ مورد علاقه‌اش در شبکه های اجتماعی پُست میذاره، یه سخنران مشهور از تجربه‌ش توی فن بیان و سخنوری حرف میزنه و صداش رو ضبط و منتشر میکنه ، یه پسری چادر سر میکنه و ویدئو ضبط میکنه و توی شبکه های اجتماعی منتشر میکنه و باعث خنده‌ی فالوورهاش میشه، موسسه خیریه ای برای جذب افراد و کمک‌های مردمی گزارشی از کودکان بی سرپرست و کارهای خیرخواهانه‌اش منتشرمیکنه.

پس همه ما به نوعی در طول روز در حال تولید محتوا و انتشار آن هستیم ، اما کسی از بین ما می تواند موفق و پولساز شود که بتواند مخاطب بیشتری جذب کند و مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد .و برای جذب مخاطب بیشتر و تحت تاثیر قرار دادن مخاطب باید فوت و فن کوزه گری را برای تولید محتوا به صورت حرفه ای بلد باشیم با توجه به حجم بالای محتواهای تولیدی که روزانه به فضای مجازی سرازیر می شود . شیوه ها و تکنیکهای خاصی باید داشت تا محتوای تولیدی دیده شود . مسئله ای که اکثرا از آن غافل هستند.

پارامترهای بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که در صورت اجرای صحیح آن می‌تواند برای افراد درآمدهایی رویایی به وجود بیاورد. اما سوال اصلی که مطرح می‌شود این است : چرا شما اینفلوئنسر نباشید؟

موسسه فرهنگ گستر قصد دارد عزیزانی را که تصمیم دارند در فضای مجازی برای خودشان اسم و رسمی بهم بزنند و از دوستان و رقبا خود پیشی بگیرند، سمینار آموزشی اینفلوئنسر مارکتینگ را برگزار کند تا سهم کوچکی در تحقق آرزو شما عزیزان داشته باشد.

شهر

کرج

ویدئو

نظرات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید